Mittwoch, 30. November 2011

i love traveling

Gezmeyi seviyorum hatta bayiliyorum, gerci kim sevmez ki degil mi ?  ... yeni yerler görmek insanlarini taniyip kültürünü ögrenmek ve tabiki güzel kareler ile dolu bir bavulla eve geri dönmek ...
baya bir yer gezdim diyebiliriz 2o11 de, ama hic mi hic doymadim :) sanirim bu yil bitmeden listemize yeni bir ülke daha eklenecek ... tam olarak neresi mi ? onu zamani geldiginde göreceksiniz zaten ^^

simdi bir bakalim Kelebek nereleri gezmis görmüs sevmis ...

Istanbul 

Milano

Paris

Paris

Istanbul 

7 Kommentare:

  1. Wow, baya gezmis dolasmissin :-) Ich war erst letzte Woche in Mailand.. Hic geri gelmek istemedim :-) Als ich vorhin über dich gelesen habe (auf deinem Header), dachte ich du beschreibst mich :-) Wir haben so ziemlich die gleichen Interessen :-)

    Lg,
    Aylin

    AntwortenLöschen
  2. vielen lieben Dank :) hier fehlen noch Amsterdam und Berlin :D Amsterdam fand ich besonders toll und Mailand fand ich auch schön vorallem diese Mozarella Teigtaschen :D

    jetzt besuche ich dich :)

    liebste Grüße ^^

    AntwortenLöschen
  3. ich war vor Jahren in Berlin und ich muss sagen, eine wunderschöne Stadt:) sehr empfehlenswert ;)
    ich warte auf meine Hochzeit, damit ich dein mit meinem Schatz die Welt erkundigen kann :D
    aber deine Bilder sind meine Favoriten <3

    AntwortenLöschen
  4. ich bin beneide dich darum, dass du so viel reist. ik will auch.

    AntwortenLöschen
  5. seni facebooktan takip edenlerdendim :)
    bir blgunun oldugunu yeni kesfettim
    ve resimlerine hayran kaldigim gibi blogunada hayran kaldim (:

    basarilarinin devamini dilerim canim
    + bir yeni takipcin daha var :)

    AntwortenLöschen
  6. Gittigin yerlere bende gittim canim en sevdigim ülkeler :)Bu arada blogunu yeni buldum cok hosuma gittim tüm postalrini okumak istiyorum :)

    Mein Blog/Blogum

    AntwortenLöschen