Freitag, 2. Dezember 2011

Ailem.Dostlarim.Diger yarım.

Hayatta en önemli seyler gercekten aile, dostlar ve hayatini paylasacagin insani bulup onunla mutlu olmak. Eger bu üc sey gercekten tamamsa hayatinizda o zaman sizden mutlusu yoktur bu dünyada emin olun. Cünkü hayatta ne olursa olsun nasil bir engel karsiniza cikarsa ciksin siz herseye gögüs gerebilirsiniz.
Az önce eski fotograflara bakarken bu konuda ne kadar sansli oldugumu anladim.

Hepiniz iyi ki varsiniz <3

iyi ki VARSINIZ 

harika hediyeler taniyor arkadaslarim beni :) 

<3 dogum günü süprizimdi :) 

bir pastanin beni anlatabilecegini hic tahmin etmezdim :) 

https://www.facebook.com/honeys.sweeties 

5 Kommentare:

  1. resimler cok ama cok güzel:)
    hele burdaki kalitesini bayildim..
    masAllah, hepiniz güzelsiniz ve cift olanlarda Allah birbirilerine yaratigini nasil da belli oluyor, cok yakisiyorlar, 40bin kere masAllah^^, Allah bu mutlulugunuzu hic bir zaman bozmasin insAllah ;))

    AntwortenLöschen
  2. bütün kareler o kadar güzelki diyecek söz bulamiyorum, güzel isiginiz resime yansimis..
    MASALLAHSUBHANNALLAH

    AntwortenLöschen
  3. super-süße Torte - insan yemeye kiyamaz ;)

    viele liebe grüße
    http://streetfashionandmore.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  4. ne güzel hediyeler ne güzel pasta bayildim canim.Veee sana cok katilyiorum allah bizi sevdiklerimizden ailemizden ayirmasin.amin....

    Mein Blog/Blogum

    AntwortenLöschen